go kväll!

hej bloggen!

klockan är nu halv 10 en söndamorgon. då kan man undra, why the fuck är jag vaken? jag kan helt enkelt inte sova, det är sjukt. har inte varit uppe såhär tidigt en söndag frivilligt på ett bra tag! men det kan vara lite mysigt så ;)

ska snart spela match, hur nu detta ska gå vet jag inte. men det får lösa sig helt enkelt.. hemma i wallenstam runt 1 tiden någon gång, riktigt skönt!

nu ska jag kolla sista avsnittet gossipgirl som ligger ute på nätet. för alla gossipgirl beroende som jag så är sidan : www.watch-gossip-girl.com riktigt go sida om jag får säga det själv.

jag bara älskar chuck bass! och hans fina replik:  dude.. i´m chuck bass, even europeans must know what that means.

oohh.. man bara ryser! MUMS

nä, nu blir det gg för min del.

hare fint!

/ A  '  



   WE LOVE HIM!


xoxo.. gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0