vill ha lov!

ciaaao!
jag behöver verkligen ett lov nu känner jag, världens ångest inför att vi ska få betygen om en vecka.... :O
är verkligen jätte skoltrött måste jag säga! nu till våren ska jag verkligen skärpa till mig, jag menar man går bara skolan en gång i livet. då ska man inte slösa den tiden. det gäller bara att ha en liten ork, det är det enda som saknas just nu.. :S
men nu ska vi inte klaga för mycket, det blir snart lugnt igen när det är lov. :)
vet ni vad jag kom på idag!? att det bara är 14 dagar kvar till julafton, och jag har inte börjat köpa julklappar ännu.. även där har jag lite ångest. men jag har inte haft tid helt enkelt. det är ju såå kul att shoppa, så det ska inte vara några problem att ta en ride in till stan. :)
nu har jag precis kollat klart matchen, mellan frölunda - modo. 3-3 slutade den om ni ville veta. i OT. tycker det var lite dåligt att de inte kunde klämma in ett mål till.. menmen, de kommer, de kommer!
ska nu försöka kolla lite paradise hotel, vet att jag är lite efter i tiden.. bättre sent än aldrig ;)
hare fint, så hörs vi kanske imorgon om jag orkar lägga ett morgoninlägg.
kraaaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0