tisdag...

hej bloggen!
nu har jag fått tillbaka min blåa dator, så nu förhoppningsvis ska jag blogga väldigt mycket! har ju aldrig någon tid, alltid massa skolarbete eller så är det innebandyn som tar tid. menmen, ska försöka skriva korta inlägg och oftare om det blir mer läsare vill säga. :)
jag är otroligt förvirrad och vet inte riktigt vart jag har mig själv just nu, det är hemskt! jag vet inte vad jag vill och jag misslyckas med mycket.
jag spelade i match lördags förresten.. vi vann med 2-1. riktigt gött tjejor! men det var en tjej som slog mig i bakhuvudet och ryggen typ tre slag stenhårt med klubban. kort stubin kallar vi det. ;) så jag har absolut ont i heeela ryggen. menmen, det går ändå.
någon annan än jag som kollar paradise hotel? det är ju grymt! jag vill att andreas och katja ska vinna. och jag hatar franchesca (stavning). jackie, hon är så himla skön va! haha!  " andreas, vill du se min navelpiercing?" hahaha.
idag i skolan kollade vi bridget jones på spaning på engelskan och så såg vi mama mia på halva matten. rätt soft dag om jag får säga det själv..
min kväll blir den att jag måste sitta och plugga på min c-tyska. sitta lite framför facebook. och så kommer ju faktiskt nya paradise avsnitt idag ;)
nu ska jag upp och käka grillad kyckling och potatissallad. MUMS!
just love him!
puusspuss, vi hörs senare! ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

var det när hon tjejen slog dig i ryggen du halvt svimmade?:o pusshej! och ja, dt är ok om du köper den i svart. ;)

2009-12-08 @ 19:10:52
URL: http://saraaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0