julen står i dörren och betygen ligger på skrivbordet

hej bloggen! nu har jag äntligen fått tillbaka nätet på min bärbara. :) så nu börjar jag blogga igen.
julen är snart här.. vi hade julavslutning i skolan idag. i en och en halv timme. det var ju väldigt nödvändigt kan man tycka. vi kom dit, lyssnade på saker i gympasalen och sen så fika vi i klassrummet och fick våra betyg.
jag är faktiskt ganska nöjd med mina första betyg faktiskt. inte jättekul med betyg, men det är så det kommer vara resten utav skoltiden. något man behöver vänja sig vid ;)
dagens outfit fick blev lite halvmysig. skulle ju trots allt bara vara i skolan i en och en halv timme. + att jag inte ska ut ikväll pga att jag har en match med samling kvart över 7..
jajja, det blev det här istället.
jag vet inte riktigt vad som hände med uppladdningen av bilden. men det fick bli såhär..
nu sitter jag och unnar mig lite kladdkaka och kollar paradise hotel. nya solotidningen ska snart läsas.
fick en bok av morsis och farsis idag också, predikanten av Camilla Läckberg. någon som har läst den som har lite åsikter?
nu ska jag sätta mig och prata med morsan som är hemma på lunch. hare gött!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0