inga mer läxor!

tjaa!
jag har verkligen inga mer läxor denna terminen! jag är överlycklig!! :D
kom nyss hem från träningen och ska snart sitta och kolla lite tv eller lite gossip girl, vi får se..
förlåt för riktigt kass uppdatering idag. menmen, man lever vidare.
vi får våra betyg nästa fredag.. vi har börjat snacka med alla lärare typ om vart man ligger på för nivå.
jag är jättenervös för att få mina betyg, seriöst. det är nog ett utav det mest hemska som kan hända?
sen på julavslutingen ska jag och några tjejkompisar åka skridskor på heden, riktigt trevligt!
imorgon är det fredag! :D vi gillar starkt!
dock är det en dansuppvisning som ska göras.. och vi ska dansa med årskurs sex, fatta vad små och korta de kommer vara! hoppas man kommer med de lite längre iallafall. :)
jag menar det betygsätts ju, så det gäller att dansa bra. vi ska dansa trojka, polka, shottis, bullen och oh susana. haha! :D
det löser sig.
imorgon kommer jag inte att blogga så mycket, ska vara i skolan lite efter 8 någon gång. sen så ska jag och malin ner och sola. så det är en rätt tight dag imorgon, förvänta er inget! :)
någon som ska hitta på något kul i helgen!? :D jag har faktiskt inget planerat över huvudtaget.. jag har inte ens en match att spela. det är helt fritt heeela helgen, förutom att jag har träning söndag eftermiddag. men den sabbar inte mycket kan jag ju inte säga. :)
jaja, vi får se. hör av er om det blir något kul!
jag kanske skulle hitta på något på lördag med lite folk, men det är inte riktigt helt bestämt ännu. men ringringring om ni ska någonstans! ni som känner mig har mitt nummer. vill inte lägga ut det här.
nu blir det en dejt med duschen, hare gött!
kraaaaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0