hello sunshines!

hej igen!
gudomligt gott med grillad kyckling kan jag ju tala om..
nu blir det att sitta och plugga tyska.. lite no och en del musik.. inte de roligaste man kan göra. vill bara slappa just nu!
jag är så sjukt irriterad! jag hade 2 biljetter för mig och min käre pappa och vi skulle gå och se matchen, men sen kommer då jävla f*cking skolan och pajar allt! så nu tog han med sig sin kompis istället för att jag måste plugga.... riktigt segt!!
jag var och jobbade igår också förresten, haha! riktigt jul man kan ha.. INTE! så långtråkigt. men, man tjänar ju pengar på det.
jag jobbar för starcamp, så ska stå i bl.a wallenstam och scandinavium och dela ut blanketter typ till alla som går in..
något man gör inom laget, så det är inget jag har sökt upp själv.. haha!
nu måste jag plugga....... vi hörs kanske senare ikväll. vi får se vad klockan blir! jag ska ju hinna med paradise hotel också ju ;)
kram! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0