helg!

hej bloggen!
kom precis hem från att ha varit i skolan, solat och myst lite med kompisar innan hemgång. :) vi gick och köpte lite godis, vilket vi faktiskt kunde unna oss pga att det är helg!
nu är det bara en vecka kvar tills de sätter betygen, känns lite pirrigt. är lite nervig. vet inte riktigt vad det kommer stå på pappret. men det löser sig. jag ska verkligen skärpa mig, börja plugga riktigt ordentligt nu i vår. så löser det sig förhoppningsvis :)
nu i helgen så ska jag bara ha kul! riktigt roligt ska jag ha! ikväll ska jag umgås med therese och hanna, vem vet det kanske blir fler. vi ska kolla på hannas låtsassyrras dansuppvisning. sen så får vi helt enkelt se vad som händer.
resten av helgen är ju som sagt inte planerad. så ring om ni hittar på något :)
jag är nu ensam hemma och måste erkänna att det är lite läskigt pga av "tjuvjakten" som var här där jag bor. ni kan läsa mer om den på en länk i ett tidigare inlägg ;)
men jag klarar mig, har på lite musik och sjunger glatt med, så löser det sig!
jag har en skrotskulptur som ska vara klar på måndag också, när jag nu ska ha tid till att fixa den.. jag har faktiskt fått en riktigt nice idé om hur jag ska kunna göra, bara med hjälp utav ett par innebandybollar! :D
hare fint!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: olivia

heej mandybooi. :D

2009-12-11 @ 17:19:26
URL: http://saraaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0