FAIL på hög nivå!

hej bloggen!
jag skulle åkt in till stan nu på morgonen/ förmiddagen, kalla det vad ni vill. men så blev inte fallet.
först skulle jag åka med mamma, men hon kunde inte till slut. då skulle jag åka in till malin och annie. men det blev inte så till slut. kanske inte ska gå in på varför här på bloggen. men jag fick gå hem från centrum igen. och nu sitter jag här.
kollar ut genom fönstret nu och ser att det snöar! gud vad härligt! det är så fint med snö.
nu väntar jag bara på att therese ska komma hem från allum och så ska vi hitta på något sen. kanske dega film eller något liknande.
nu har jag tagit fram lite fredagsmys från igår och poppat popcorn, så nu blir det att jag ska kolla fucking åmål. den är inte jättebra, menmen. någon som har något annat förslag på bra film?
kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0