dan före dopparedan!

hej bloggen!
jag skulle ha bloggat igår (23:e) men orkade inte. så jag bloggar om gårdagen idag istället :)
julstädning stod på schemat, jag städade almost halva dagen. möblerade om i mitt rum bland annat. städade riktigt fint! *stolt*
sen var det shopping på g, sista julklappar i sista minuten. vi åkte runt överallt verkligen, för grejerna var ju slut! men det löste sig till slut :)
sen när vi kom hem så tyckte mamma att vi städat så fint så vi fick öppna en julklapp. det var en klänning och ett "hippie" band. (man kan ha det vanligt också!)
kommer bild på den senare..
jag och syster tog bussen till centrum för att köpa lite ben and jerry glass! vilket bara finns på hemköp, så det fick bli att vi drog dit..
dagens outfit:
tunika: gina tricot
skor: din sko
lackleggings: gina tricot
halsduk: kommer inte ihåg..
pälsjacka
Sen kom vi hem.. då blev det glass som stod på schemat.
lite suddig bild, menmen.. gott var det iallafall!
dagens låt är rise against - hero of war. ruskigt bra!
nu ska jag blogga nästa inlägg. KRAM!

Kommentarer
Postat av: olivia

har du ny pälsjacka?:D

2009-12-24 @ 15:54:27
URL: http://saraaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0